כנראה שלא מעודכן אצלכם פלאש. אנא הורידו את זה כאן
English חדשות:

 

Synergy

IHRSA

 

 

 

התפתחותה של תוכנית האימון המלאה Circuit ב- 30 דקות

שיטת המועדון ב- 30 דקות סחף את העולם בסערה ובכל שעה בכל יום נפתחים מועדונים חדשים.

ומה הסיבה לכך שזהו המגזר המתפתח ביותר בתעשיית הכושר העולמי?

  • השיטה עובדת;
  • השיטה מושכת גם את קבוצת האוכלוסיה שאינה מתאמנת;
  • השיטה לוכדת את מגזר האוכלוסיה הרחבה (85%) אשר אינם משוייכים למועדון כושר רגיל;
  • השיטה מתאימה לכל קבוצות הגילאים ולכל רמות הכושר – הכוללת את קבוצת האוכלוסיה שאינה פעילה במיוחד;
  • השיטה אינה מצריכה קואורדינציה;
  • ללא אימפקט גבוה;
  • הציוד ההידראולי (בו משתמשים במרבית מועדונים אלו) ידידותיים מאוד לשימוש;
  • בהרכב קבוצתי, ישנה יותר מוטיבציה וכיף.

תמצית מתוך דו"ח נשיא IHRSA
( International, Health, Racquet & Sportsclub Association )
דצמבר 2003

שווקים חדשים דורשים מודל חדש

"מאז היותי נשיא IHRSA , אני לומד את המספרים, הסטטיסטיקות, מגמות תעשיית הבריאות והכושר ככלל. תמיד אני חש הרגשה, חשד, שאנחנו מפספסים משהו - משהו גדול!"

"התעשייה שלנו היא התשובה למספר כה גדול של בעיות המשפיעות על האוכלוסייה המודרנית, לדוגמא: השמנת יתר, סכרת, סרטן, יתר לחץ דם, מחלות לב, לחץ, מתיחות עצבים, דיכאון, שעמום. בכל הבעיות, פעילות גופנית סדירה היא שיכולה לסייע למנוע, לשפר ואפילו לרפא אותן. משנה לשנה, הציבור מבין זאת יותר ויותר. התקשורת מפרסמת את העובדה באופן קבוע והאוכלוסייה מהנהנת - כן, אנחנו יודעים. פעילות גופנית היא דרישה מקדימה לחיים טובים יותר."

"למרות זאת, אחוז הממוצע של האוכלוסייה בעולם המערבי, שמתאמן ושבעל חברות במועדון הנו 14% בלבד! הרי עם כל הידע ליעילות הפעילות הגופנית לכל אחד- מדוע רק 14%?"

"לבסוף הגעתי למסקנה מדהימה - הסיבה לכך שאנו מוכרים חברויות ל - 14% מהאוכלוסייה בלבד, היא שאנו לא מספקים להם את מה שהם רוצים לקנות ועוד בצורה בה הם רוצים לקנות אותה!"

"פיתחנו יותר ויותר מתקנים מרווחים ויפים, יש לנו ציוד מעולה, יש לנו תעשיה רפואית שמקדמת את העסק שלנו, אנו מוציאים מיליונים על שיווק ופרסום ולמרות זאת אנחנו עדיין מושכים רק 14% מהשוק. המסקנה לכך היא שמרבית האוכלוסיה לא רוצה לקנות את היתרונות שלנו אם מדובר בהצטרפות למועדון כושר רגיל".

"ההזדמנות שיש לנו היא הסיכוי לגלות, לפתח ולספק את סוג המועדון שמרבית האוכלוסייה רוצה!"

מצורף מאמר שנכתב על-ידי הדירקטור המנהלי של IHRSA , בו הוא מפרט את ההצלחה של "מועדוני כושר לנשים בלבד" המציעים אימון גופני מלא ב- 30 דקות בלבד!

שיטה זו נתפסה במהירות גבוהה בחודשים האחרונים, כך שכעת ישנם למעלה מ - 12,000 מועדונים מסוג זה בארה"ב בלבד. הצעד הבא כבר נעשה - השיטה של אימון ב- 30 דקות מוצע כעת "לגברים בלבד" והחידוש האחרון הנו מועדונים עם אימון ב- 30 דקות לגברים ולנשים כאחד. בנוסף, מועדונים רגילים מתחילים לחקור כיצד הם יכולים לשלב את שיטת האימון הזו במועדונים הקיימים. כך ששוק הכושר כולו, שהיה אחד העסקים היותר יציבים ב - 10 השנים האחרונות, חווה ניעור רציני. ההיבט המעניין ביותר הוא שההשקעה הראשונית הנדרשת היא בערך 20% מההשקעה הנדרשת למועדון רגיל - בין 120,000$ ל- 140,000$ לעומת כמעט 500,000$ ויותר.

 


הסוד של מועדון הבריאות השווצרי

וורנר קיזר לא מתנצל על העובדה שמועדוני-הכושר שלו אינם מציעים סאונות, בריכות, חדר אירובי, שיעורי יוגה.... או אפילו אופניים, מסלולי ריצה, מדרגות ומדרגות אליפטיות. ובאמת איזו סיבה יש לו להתנצל?

המועדונים המעוצבים שלו, שמים את הדגש על דבר אחד - אימוני כוח.

התפיסה הוכיחה את הצלחתה המדהימה בחברה שלו, Kieser Training AG , בסניף הראשי בציריך, שוויץ וגם ב- 190,000+ המנויים הקיימים באירופה.

" ציוד למערכת סיבולת לב-ריאה אינו נחוץ ויקר ", מתעקש קיזר בן ה- 63. " כל אחד יכול לקבל אימון לב מבלי להצטרף לחדר-כושר ".

אזורים חברתיים, מתקנים מרגיעים ובידור כמו למשל טלוויזיות גם כן אינם נחוצים, לדעתו של קיזר - הם רק הסחות דעת מהנושא האמיתי, והוא האימון.

"מטרתנו היא שוק הבריאות והכושר, לא שוק הבידור והפנאי," הוא מסביר. "לאנשים יש טעמים שונים במוסיקה, אומנות, טלוויזיה וכו', וישנם הרבה מקומות נחמדים בהם הם יכולים להיפגש ולבלות, אם כך מדוע אנחנו מנסים להתחרות עם הפאב או המסעדה שבמורד הרחוב?

ייתכן שמועדונים אחרים מרגישים שיש חשיבות לספק למנויים מקומות מרגוע ופינוק," אומר קיזר, "אבל אנחנו נוקטים בגישה אחרת לחלוטין אשר, אנו מאמינים, תספק תוצאות טובות יותר ללקוחות שלנו.

  1. גישתו של קיזר בנוגע לעסקי מועדוני הבריאות היא פשוט לא רגילה. תוכניות האימון שמספק קיזר מתבססות על גישה מדעית ורפואית בהתייחס לרפואה מונעת ואימוני כוח. התרכזות ייחודית על שיפור מערכת השרירים בדגש מיוחד על מניעת בעיות גב והטיפול בהם.
  2. "מחצית מכל בעיות הבריאות קשורות לשרירים והגב הוא בראש הרשימה", מציין קיזר.
  3. קיזר נחוש בדעתו להיפטר מהאלמנטים של המועדון, אשר לדעתו, לא משמשים שום מטרה עקרונית. זה כולל את כל הציוד האירובי שלו, טלוויזיות, ג'קוזי סאונות וכו'.
  4. קיזר תומך בשלושה שיעורים של אימוני כוח למשך חצי שעה בשבוע לכל היותר; מנויים שהתרשמו מהתוצאות הטובות שקיבלו מכמה אימונים קצרים, התחילו להמליץ עליהם לחברים שלהם.
  5. קיזר מציע מוצרים לאימוני כוח יותר מתוחכמים, יותר יעילים וכתוצאה מכך מושכים מספר גדול יותר של האוכלוסייה מהסיבות הבאות: זה מודרני, על בסיס רפואי תוך שימוש בציוד מעוצב באופן ייחודי לנושא. כך פונים לקשת רחבה יותר של מנויים – ילדים, נשים, בני-נוער ואנשים שאינם פעילים; לסיכום קהל היעד של קיזר הם אנשים "פשוטים".
  6. יצרנו מוצר יעיל בעל השפעה אשר מתבסס על אימוני כוח בצורה מוחלטת, מסכם קיזר.
  7. "אנשים מגיעים אלינו לאימוני-כוח מונעים ובמחיר צנוע יחסית אנחנו עוזרים להם לבנות את השרירים שהם צריכים - זה אכן כל כך פשוט."