כנראה שלא מעודכן אצלכם פלאש. אנא הורידו את זה כאן
English חדשות:

 

Synergy

IHRSA

 

  פרופיל חברת גלובל

כושר לילדים – שוק חדש בצמיחה

מומחים לכושר בנוסף לאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצים על אימוני כוח גם לילדים בגילאים 8 או 9.

אימוני כוח יכולים להגביר את חילוף החומרים בגוף, לבנות את צפיפות העצם, למנוע פציעות ולשפר את הבריאות לטווח ארוך.

 מבצע שאסור לפספס !!! - לחצו כאן לפרטים נוספים


יתרונות ההתנגדות ההידראולית
 

הדגש של התוכנית הוא להמריץ ילדים לפתח אורח חיים פעיל ובריא תוך כדי תרגילי אימון.

אימוני Circuit עם התנגדות הידראולית היא אחת הדרכים היעילות והבטוחות ביותר להשגת המטרה.

התנגדות הידראולית מפעילה לחץ על מערכת השרירים מבלי להפעיל לחץ על המפרקים ובכך מונעת סכנה לפציעות.

התנגדות הידראולית היא תנועה קונצנטרית חיובית כפולה אשר מסייעת ביצירת התפתחות מאוזנת בין קבוצות שרירים מנוגדות.

בנוסף, התנגדות הידראולית מאפשרת מעבר קל וחלק בין התחנות במשך אימון ה- Circuit . ילדים יכולים לנוע בחופשיות ללא צורך להיזכר בכמות המשקולות, בה השתמשו בפעם הקודמת, במכשיר מסוים. עבור ילדים צעירים יותר, התנגדות הידראולית היא אידיאלית.  

התנגדות הידראולית מציעה מספר יתרונות חשובים אשר אינם יכולים להתקבל באמצעות השימוש במשקולות חופשיות ו / או ציוד נבחר אחר:

  • כוח בנוחות עצמית - כמות הכוח אותו ילד מפעיל על המוט היא כמות הכוח שהוא / היא מקבלים בחזרה.

    באמצעות ההתנגדות ההידראולית לא נשקפת סכנה של העמסת יתר מכיוון, שאין אפשרות להעמיס על הילד התנגדות שהיא מעבר לרמת הכוח / היכולת הנוכחית שלו.

    עם זאת, ההתנגדות שמסופקת על-ידי הבוכנה ההידראולית מספיקה בכדי למתוח את השרירים ולגרום לשינויים גופניים משמעותיים.

  • אין תחרותיות – אין משקולות להעמיס ושאר כיוונונים.

    לכן, ילדים לא מנסים להתחרות עם חבריהם לאימון בכמות "המשקל" שהם מרימים או בהתנגדות.

    בעיות רבות יכולות להתעורר כתוצאה מאימוני כוח תחרותיים, במיוחד אצל מתחילים / ילדים.

    אחת מהפציעות היותר חמורות היא העמסת יתר.

    העמסת יתר על השרירים יכולה לגרום למתיחה או לקריעת רצועות וגידים, לסדק או שבר בעצמות; ובמקרים מסוימים, לנזק תמידי.

    בעיה נוספת הנגרמת על-ידי העמסת יתר היא ביצוע שגוי במהלך האימון.

    ביצוע שגוי יכול, לא רק לגרום לסגל הרגלים של תנועות לא נכונות, אלא לגרום גם למתיחות וקרעים ברקמות חיוניות.

  • הפחתה בפציעות - כמובן ששום פעילות לילדים היא 100% נטולה מסכנת פציעות, אך התנגדות הידראולית מספקת סביבה בטוחה יותר מכל סוג אחר של אימון כוח הידוע כיום.

 

להלן כמה מהסיבות- מדוע בוכנות הידראוליות הן העיקרון הבטוח לאימון כוח :

בטיחות ביו-מכנית

המפרקים אינם מקבלים לחץ ישיר מכוח המשיכה במהלך מאמץ התנועה.

במהלך ביצוע תנועה באמצעות משקולות חופשיות או מכשיר משקולות, המפרקים מתפקדים כציר של שתי מטוטלות ונתונים לכוח המשיכה אשר מושך כמות שווה של המשקל המורם. במידה ומבצעים תרגיל באופן שגוי, יכולות להתרחש פציעות למפרקים ולרקמות מסביב.

מצד שני, הבוכנות ההידראוליות אינן מתפקדות כנגד המפרקים באופן חמור כפי שנעשה באמצעות מכשירי המשקולות או משקולות חופשיות, כיוון שכח המשיכה אינו "מושך" את הבוכנה. זכרו שבעזרת הבוכנה הילד קובע ויוצר את רמת ההתנגדות שלו / שלה.

 

נקודות לציון

עם מכשירי משקולות או עם משקולות חופשיות, תמיד קיימת הסכנה שהאצבעות יתפסו בטעות או ימעכו. משקולות יכולות ליפול ופלטות יכולות להתרסק ללא השגחה נכונה. הסיכוי להיפצע הוא הסיבה העיקרית בגללה רוב מועדוני הכושר אינם מרשים לילדים מתחת לגיל 14 להיכנס לחדרי-הכושר. באווירה כמו בחדרי משקולות, ילדים צריכים השגחה מיוחדת, זהירה ומכוונת. מרבית הסכנות אינן קיימת בהתנגדות ההידראולית.

שימו לב: יחד עם זאת תמיד ממליצים על השגחה מתאימה בכל תוכניות אימוני הכוח לילדים, בלי קשר לסוג ההתנגדות בה משתמשים. הנקודה החשובה היא שההתנגדות ההידראולית מסירה הרבה מהמכשולים המסוכנים הקיימים במערכת התנגדות רגילה.

תנועה קונצנטרית כפולה - אין כאבים, התפתחות מאוזנת. התנועה האקסצנטרית (השלילית), של אימוני כוח גורמת לכאבי שרירים לאחר האימון. סביר להניח שילדים יהיו חסרי רצון להגיע לאימון אם הם יחוו כאב שרירי במידה חמורה. הבוכנות ההידראוליות מספקות תנועה קונצנטרית כפולה. לדוגמא, ילד שמעוניין לעבוד על דו-ראשי ותלת-ראשי יעבוד על מכשיר דו-ראשי / תלת-ראשי.

במהלך חצי התנועה הראשונה (כפיפת המרפק), שריר הדו-ראשי פועל, במהלך מחצית התנועה השנייה (פשיטת המרפק), התלת-ראשי חייב להיות פעיל. בניגוד למערכות אחרות (הרמת משקולות, משקולות חופשיות, וכו'), שריר הדו-ראשי פעיל גם בכפיפה וגם בפשיטה ולכן נוצרים הכאבים ביום שלאחר האימון, וההתפתחות הינה בלתי מאוזנת.

אי לכך, בוכנות הידראוליות עובדות על קבוצות שרירים מנוגדות במהלך כל תרגיל. פיתוח של קבוצות שריר מנוגדות חשוב באותה מידה כמו מניעת פציעות, למבנה העצם וליציבה.  

קלות המעבר בין תחנות האימון של ה- Circuit - קל מאוד לעבור בין המכשירים מבלי הצורך לכוונן את כמות המשקל, המושב ו / או המשענת גב. במהלך שיעור Circuit בקצב מהיר, חשוב שהמשתמש לא יצטרך לדאוג לגבי שינוי המשקל או כיוון המושב. זה אף יותר משמעותי עבור ילדים.

השפעה חלקית

מטרת התוכנית היא להמריץ ילדים להתאמן. טבע הילדים הוא לשחק ולהנות. התוכנית אינה דורשת מהילדים לנהל רשימות של כמות המשקל שהרימו בפעם הקודמת, כמות החזרות שביצעו הפעם בהשוואה לפעם הקודמת על מכשיר מסויים. המכשירים מעוצבים בכדי לאתגר את מערכת סיבולת הלב-ריאה של הילדים ולהגדיל את סיבולת השריר שלהם לצורך מטרה יחידה והיא- שיפור הבריאות הכללית תוך כדי שילוב של כיף ופעילות-גופנית. בדרך זו, הם יוצרים הרגלים בריאותיים לאורך חייהם. אין לנו כוונה לבנות את ארנולד שוורצניגר מספר 2 או לייצור מייקל ג'ורדן נוסף.

ילדים חייבים לשחק. התוכנית מבוססת על רעיון אימון ה- Circuit . ילדים מסתובבים בין תחנות הכוח ומבצעים פעילות של סיבולת לב-ריאה תוך כדי הנאה. השיעורים מעוצבים באופן ייחודי וזהיר בכדי לכלול את מרכיבי הכושר, אך בסביבה שילדים מחשיבים למהנה ויעילה.

הילדים מקבלים מרכיבים מאתגרים של כוח, גמישות, איזון וסיבולת לב-ריאה. אווירת אימון ה- Circuit מציגה את הסביבה הטובה ביותר בה ניתן לספק את מרכיבי הכושר . בנוסף, התנגדות הידראולית היא זרז המאפשר לשיטת אימון ה- Circuit לעבוד בצורה כל כך חלקה ומוצלחת.

 

סיכום

אימון כוח הידראולי הוא אימון יעיל לילדים. ההשפעות הגופניות שלו כבר הוכחו במעבדה ובתחום עצמו.

התכליתיות שלו היא המרכיב החשוב ביותר, אשר מעניק לחדרי-הכושר את ההצלחה במתן שיעורי אימון לילדים, להם הם זקוקים נואשות.